Zehra1212 sezeryan oldum en uzun süre depend kullandım, kanamam da vardı çünkü hemde kolay kullanımdı 1 hafta kullandım.Bir paketten 2 tane kaldı. Sonrasında ebebekin lohusa pedini kullandım 3 4 gün, sonra normal öde geçtim, şuanda günlük ped kullanıyorum. Kanamam hala hafif leke şeklinde devam ediyor