Zehra1212 sezeryan doğum yaptım bugün 3. Günüm . Ben çok rahat ettim şöyleki beli yüksek ve iç çamaşırı giymediğiniz için sıkma germe dikişe gelme derdi yok , doğru düzgün bedenimi kullanamadığım için yatakta kaya kaya ilerliyorum ped olsa oda kayardı diye düşünüyorum . Kanamam çok yok ama bu açıdan bana rahatlık oldu