Şimdi ben 18 haftaligim ve bebeğim aşırı hareketli hiç yerinde durmuyor 2 dk uzanayim diyorum içimden çıkacak nerdeyse o derece ben şimdi 10 gün sonra randevuma gidince cinsiyeti ogrenir miyim bu hareketlilikle zor mu olur yoksa hareket ettiği için daha mı kolay olur??