SonglKayaIbiolu
Ben yaptım. Kesinlikle düşünüyosanız yaptırın benimki suni sancıyla oldu zor bi doğum oldu ancak epidural çare oldu derdime. Yaparken şansıma 3 kere denedi anestezi doktoru sık şiddetli sancılarım giriyordu yeterli pozisyon alamıyordum. Yaparken biraz acıdı ayaklarımda elektriklenme hissettim sancılarımında etkisiyle zorlandım diyebilirim. Ama siz en başından düşünürseniz sancınız şiddetlenmeden yaptırırsınız daha kolay olur. Zaten 4 cm açıklıktan sonra yapılıyor o zamana kadarda biraz çekilebilir oluyor bizim biraz daha geç aklımıza geldi 😕