Sedaince 19 haftalık hamileyim sanki zaman hiç geçmiyor gibi biran önce bişeyler alayım odasını yapayım diyorum eşim daha erken diyor 🙄 hemen doğurmak istiyorum sanki o günler çok uzak 😏hamile psikolojisi sanırım
Cansuercan Sedaince evett oyle oluyor sonra bi bakiyosun 30lara gelmissin 😱😀 kiyafetlerini almaya baslaa boyle hazirliklar yaparken zaman daha cabuk geciyo
Tosbik Sedaince ahhhh iyi bilirim. 9 ay bitmrk bilmez 😀. 9yıl gbi geldi bana ve hala bitmedi 🤣 36haftalik olduk
Feyzanur06 Sedaince inan 15 günlük bebeğim bazen gazı oluyor bazen durduk yere ağlıyor hamileliğimi özledim içimde hem doyuyordu hem benimleydi eşimle sarılır bol bol uyurduk inşallah sağlıkla kucagına alırsın bu sözleri htrlarsın☺️☺️
Sedaince Cansuercan başladım yavaş yavaş eşim ille de toplu alalım kafasında ben parça parça almak istiyorum
Cansuercan Sedaince heee bekleee alir toplu 😂😂 maddi çöküntü resmen.. He diyosan para var huzur var o zamanda eksikleri bitmiyor aliyosn aliyosun bitmiyo sen dinleme be al her ay bi iki bisi
Sedaince Feyzanur06 hamilelik de güzel bişey tabi ama insan merak ediyor annelik nasıl bişey herkes doğunca herşey çok farklı oluyor hiç hissetmediğin şeyleri hissediyorsun diye
Cansuercan Sedaince hahahh 😂😂 yok yokkk valla vak bitti ohhh be diyorummm.. bak bitmis haliyle yine cikip en az 100 lora harcayip geri geliyorim 😂😂