tkgziremmy06 Arkadaşlar suan 12+5 hamileyim 11+6 da kız dediler haftaya yine gideceğim yanılma payı olur mu ??
Fik Bazen olabiliyor kuzum benim arkadaşıma da ilk erkek demişler 11+3 de 12 de de kız dediler kız çıktı ☺️ sağlıkla gelsin kuzumuz 🤲💗
Fik Pamuk doktorun nekadar iyi olduğuna bağlı kuzum ben 14 haftalıkken gittim belli değil dedi başından savdı 😀 16 haftalıkken yine gideceğim en kesin 16 diyorlar bakalım bu sefer başka doktora
Kkkkkkkkkmmmmmmm 16 haftadan önce yanılma payı cok oluyor benim doktorum 15. Haftada kıza benziyor 16. Haftada da %100 kız dedi ve kızım oldu
Gulsum3 Merveilgaz Bana da erkek dediler ama ben koz hıssedıyorum burda 13 haftalıktı haftaya tekrar gıdıcem 16 haftalık olmuş oluyor kesin belli olur umarım
tkgziremmy06 @Fatoooooommm meraktan sorduk kesinleşmedi ama çoğu kişi erkek kendini daha çabuk belli eder kız dediklerinde daha cok net oluyor diyor bilemedim
Emel94 12+3 İkili tarama için pernatolojiye gittim doktorum direk kız dedi fakat Pazartesi cinsiyet öğrenmeye gideceğiz 🥰 bakalım kız mı erkek mi Bizim ki 😂