Sevgi2133 Çok agır grip geciriyorum sehirde domuz gribi yaygın iyileşemiyorum 2 bucuk aylık gebeyim tavsiyesi olan var mı Allah rızası için hapşırık öksürük öldüm alttan agrı yapıyor artık bebegim bişe olacak diye cok korkuyorum😭😭😭
SSumm Sevgi2133 bende bir haftadır Sürünüyorum resmen. Dün gece iyice tıkandım öksürükle birlikte. Acile gittim dayanamadım serum antibiyotik ve parol taktılar. Ne yaptılarsa burnum açılmadı en son serum fizyolojik ile açıldı. Birde tekrar antibiyotik yazmış doktoruma sorucam kullan derse ona göre kullanicam.
nuzunismail Sevgi2133 Ben de aynı şekilde geçirdim yeni iyileştim vallahi çok geçmiş olsun. Bol bol su içtim, ıhlamur içtim, greyfurt portakal falan yedim, pekmez bal. İlaç kullanmadım.
SSumm Sevgi2133 klavunat yazmış ama eczacı croxilex vermiş onun yerine. Eve gelince fark ettim kadın doğum doktoruma sordum kullanabilirsin dedi bakalım inşallah fayda eder
Sevgi2133 İlaç kullanırken greyfurt önerilmiyor benim günlük aldıgım gebelik ilaçları var o yüzden kullanamıyorum greyfurt