AsyaveAnnesiii 36+4 haftalık hamileyim normal görünüyor şimdilik doğumum bebişimin kafası sol kasığımda kanala girmesi için ne yapmam lazım artık girse iyi olur sanki😅
Aysegoksall AsyaveAnnesiii benimkinin kafası da girmiş kanala bu gün alttan muayene oldum bekliyoruz bakalım minik adamın gelmesini 🥰
Hamdiyevural AsyaveAnnesiii ben ta 39 da gelmişti ik bebegim sürekli yürüyüş yapıyordum sanırım biraz o etkilemişti 38 de kanaldaydi snrsi hemendogum oldu zaten
yagizegemom AsyaveAnnesiii 36+5 deyim bizimkinin kafası aşağıdaydı şu son 1 haftadır doğuracak gibiyim çok değişik hissediyorum 🥹
Eylemmmm AsyaveAnnesiii kasıkta mı bilmiyorum aşağıya baskısı var dedi her hafta daha da baskı uyguladı, ama kanala girmemiş
AsyaveAnnesiii Eylemmmm anladım peki doktorunuz daha ne kadar beklemeyi düşünüyor acaba girmeyince kanala sezaryen için ne kadar bekliyorlar
AsyaveAnnesiii Hamdiyevural evet benim doktorum da yürüyüş yap diyor döneceğinden umutlu inşallah bakalım
yagizegemom AsyaveAnnesiii evet böyle altıma yapacak gibi hissediyorum resmen 😅 pazar günü karnım düştü o günden beri de sırt ve bel ağrım var pazartesi randevum var bakalım ne durumda oğluş 🥹
Eemoom AsyaveAnnesiii baş aşağı duruyordu kızım. Ama doğum anında girdi kanala. O zamana kadar bişey yoktu.
AsyaveAnnesiii Eemoom evet öyle de bi ihtimal var işte doktor bekleyelim der mi yoksa sezaryen mi der diye merak ediyorum
Eceecim AsyaveAnnesiii biz de 37 ye giriyoruz. Doktorum başı epey aşağı inmiş dedi. Ama kanalda demedi biraz karnımın aşağı indiğini hissediyorum. Kanala girince ağrı hissediliyor mu acaba merak ettim ☺️☺️
AsyaveAnnesiii Eceecim evet bende merak ediyorum bazıları hissediyormuş aşağıda çok baskı oluyor diyorlar karnın üstü hafifliyormuş falan😅
AsyaveAnnesiii Eylemmmm ay suniden de korkuyorum ben ya suni olacağına sezaryen mi olsa acaba diyorum hep
Eemoom AsyaveAnnesiii sancın başlayıp açılma olduktan sonra demez. Benim kanala girmemişti. Yalancı sancılarım vardı düzensiz. Bekledi doktorum.
Eceecim AsyaveAnnesiii karnı hiç inmeden doğum yapan varmış☺️ hepimizin tecrübesi ne kadar farklı onu anladım ☺️☺️