Suleclk Cuma günü gittim geçen hafta kalp atışı için makinaları bozukmuş duyamadım kalbinin pır pır attığını gördüm sizce bidaha gitmelimiyim ?
arirangg Suleclk Hayır ekranda pıt pıt görünüyor. Duymasan da olur. Doktor da demiştir kalp atışı var diye
Nesrinsamet Suleclk ben 7 haftada da gittim disardan duyurtmadi banada gosterdi sadace kalbinin attigini gayet guzel atiyo saglikli dedi