Beyazeller ben de henüz doğum yapmadım ama fiyatlar hiç sabit kalmadığı için indirimde görünce aldım bu ürünlerden , emzik biberon biraz bebeğe bağlı şans işi sanırım 🤷🏻♀️ aldıgınız biberon ucunun ilk başta yavaş akışlı olması önemliymiş o aklınızda bulunsun, hızlı akışlı olanlarda bebek sütün hızlı gelmesine alıştığı için meme reddi yaşayabiliyormuş , biberondan ayrı olarak yavaş akışlı başlık her markada satılıyor 🙏🏻