Beşiğini deterjan kıyafet aklınıza ne geliyorsa aldım alıyorum çok şükür sıkıntı yaşamadım iade kargoyla değilde mağazasında yaptım hatta ve hatta hediyelik getirilenleri beğenmediğim yada olmayanları bile iade edip yerine işime yarar şeyler aldım ☺️