Kızlar kardeşim korona oldu bende dün ful beraberdik aynı bardaktan su vs içtik korkuyorum bulasmissa diye hamileliğim ilk zamanı korona olmuştum ilaç kullanmadan atlattım şimdi 39+4 haftalığım test olmucam çünkü ilaç kullanamıyorum sizce test olsam mi olmasam mi ama p.tesi doktorum kesim kontrole gel demişti