Gizzgzz bsraa16 bende öyle oldu valla ama tesadüftür yani kimisinde tersi çıkıyor kimisinde gördüğü çıkıyor
Bet1 bsraa16 ben ilk hamileligimde erkek bebek gordum hatta bayramdi ve kalabalıkta kucağımda tutuyordum, tuttuğum bebekle resmen tıpa tıp aynı doğdu 🤍 şimdi ikinci hamileliğim ben iki kere rüyamda kız bebek olduğunu duydum ama görmedim doktor çok emin olmayarak erkek dedi salı günü detaylıda kesinleşecek 🌸
sumeyyeee_ bsraa16 hamile olduğumu öğrenmeden 2 gün önce kundakta erkek bebeğimizi severken gördüm hatta esmerdi😍 şu an çok erken cinsiyet için ama ben erkek hissediyorum benim dışındakiler hep kız diyor🤭 hayırlısı bakalım😅😅
1fatooss Ben ilk gebeliğimde erkek bebek görmüştüm oğlum oldu , şimdi ikinciye hamileyim pembe bebek battaniyesi gördüm kızım olacak Allah izin verirse 💕
glz87 3 aylıkken %80-90 erkek dedi şuan 4 aylık oldum kendini göstermedi ama ben sürekli kız görüyorum inşallah kız olur tabiki eli ayağı düzgün olsun sağlıklı olsunda
Busimss bsraa16 benim kayınpederim kız çocuğu görmüştü oğlum olmuştu bu sefer erkek çocuğu gördü kızım olacak nasipse 😁 kiminin doğru tutar kiminin tersi belli olmuyor bu işler
tugtug bsraa16 dokuz senelik evliyim ve evlendiğimizden beri eşimle oğlumuz olacağını istemsiz şekilde düşünüyorduk, rüyalarıma da hep erkek bebek girerdi, bu sene ilk kez bebek istedik ve hamile kaldım, ve evet cinsiyet erkek 💙
tugcee0 bsraa16 benimde rüyama kucağıma erkek bebek verdiler adı da Eray dediler sonra cinsiyetinin erkek olduğunu öğrendik ama ismini Eray koymadık o ayrı 😂
minikprens_71 bsraa16 ben kız gördüm hep 1 kere son kez öğrenmeye bir kaç gün kala erkek gördüm ve oğlum olacak inşallah 🥰❤️
Nrhnonaldrm Benim rüyamda görmediğim cinsiyet kalmadı😊İlk gordugumde belirsizdi sonra erkek gördum sonra hem erkek hem kız gordum bir an ikiz mi diye dusunmeye bile başlamiştim.En sonda kız gördum şimdi bir kızımiz oluyor 🥰❤