gzm1994 Merhaba hanimlar ben bugun tam 20 haftalik oldum fakat hala hareketlerini hissetmiyorum bu normal mi sizce duz yattigimda bazen elimi karnkma koyunca kalp atışı gibj oluyo ama onjn disinda normalde hic bir sey yok sizde durumlar nasıl
Annesininkuzusu06 gzm1994 bende bugün tam 20 haftalık olduk ben hisseidyorum seyirme gibi tekne atıyor sanki çok hafif bir kaç kere hissettim ben ilk 14. Haftadan beri hissediyordum doktorum şuan hissedemzsin dedi ama ben bebeğimin hareketi olduğunu anlıyorum şuan hissetmemen normal olabilir bende 1 gün hissedip 5 gün hissrtmedigimi bilirim normal tatlı biseyler ye bol su iç uzan
Seyma0323 Canım ben heralde 20 haftanın sonunda ya da 22 haftanın sonunda hissetmiştim ve çok hafif hissediyorsun o zamanlar.. çok aktif isen hissetmemeye bilirsin
gzm1994 Ay insallah bi sıkıntı yoktur gercekten cok evham yaptim bu konuyu rüya falan görüyorum ikinci gebeligim ilk kizimda cok erken hissetmistim bu farkli ya garip geliyor bana