Busebusee ben ve 2 arkadaşım😅 Adet bitiminden sonra düzenli test yapman lazım hergün. 2 çizgide aynı koyulukta olduğu gün yumurtlama demek. Mesela ayın 3 ü 4 ü yumurtamaysa 5 i çatlama. Bu 3 günü peşpeşe değerlendirmek lazım. Sonra nasib olacaksa oluyor🥰🥰