Canımlar neden üzgünsünüz? Bir bebeğe en iyi bakacak kişiler bizleriz ve emin olun hepimizin içinde o his, o güç var. Korkular hele ki benim gibi ilk çocuksa çok normal ne yaşayacağımız tam anlamıyla bilmiyoruz ama aşağı yukarı belli.
Bazı kirli bezler, kusulmuş kıyafetler, gazlar, ağlamalar, neden ağladığını anlamamalar, sinir bozuklukları.. Sonra gülüşmeler, oynaşmalar, onlar dünyaya, bizler onlara ve onlarla yaşamaya alışacağız ve Bi bakmışız her şey yoluna giriyor. Hepimiz yolumuzu bulmuşuz 😍🥹Her bebek farklı olduğu gibi her anne de her aile de farklı. Hepimizin başarabileceğine eminim ❤️ bizleri bekleyenler: gece uykusunu güzelce almış, karnını yemeği soğumadan yiyebilmiş, çayını /kahvesini yerinden kalkmadan keyifle içmiş kimseler gelip bize konuşacak, karışacak 😄 ne yapalım, her anne gibi üstesinden geleceğiz