Merhabalar hanımlar ilk gebeliğim düşük ikinci gebeliğimde 6 aylık ölü doğum olunca pıhtılaşma testi yaptık ve bozukluk çıktı.Şu an oksapar ve coraspin kullanıyorum.dün sağlık ocağında gebe izlemim vardı kan sonuçlarında PLT değeri 333 çıktı üst sınırda 366 iğne ve hap kullanmama rağmen niye bu kadar yüksek çıktı bilen var mı.Korkuyorum bu bebeğime de bişey olucak diye.Henüz doktorum aramadı arayınca sorucam ama önceden sizlerde bilgi verirseniz çok sevinirim