Sere İşin garip tarafı ilk kızımda cildimde en ufak bir bozulma olmadı. Aksine cildim saçlarım güzelleşmişti. Ama bu kızım bana tam tersini yaşatacak gibi 🥹
Papatyaa_01 Sere benimde kız oluyor bakalım bu kızlar biraz cadı olcak galiba 😂 inşallah yüzümüzde felan kalmazda leke felan ben artık boynumu unutup yüzüme takıntı yaparım 😂
Papatyaa_01 Rakibeozturk evet orların karardığını duydumda boynun karardığını duymamıştım valla şaşırdım öyle görünce :)
Papatyaa_01 GulAb aynen onlar için iyiyede kötüyede katlancaz 🤍 bu şikayetler belli bir süre sonra düzelir inşallah önemli olan bebişlerimizinde bizimde sağlığımız 🤲❤️
Papatyaa_01 Sere erkeklere göre birşey yok tabi 😂😂 valla benim ilk hamileliğim ama hamilelikten önce hiç böyle kararma olmamıştı hadi güneşten desek o kadar güneşin altında kalmışlığım oldu bi kere bile kararmadı benim aklıma direk hamilelikten olabileceği gelmişti :)
Sere Papatyaa_01 bu kadar insan tesadüf bir şekilde hamileyken aynı şeyi yaşayamaz kesin hamilelikten 😄 Erkekler cidden dikkatsiz bu zamana kadar bir kere bile böyle bir şey olmadı şu an görünürde var ama adam görünmesine rağmen yok bir şey diyor 😂
Sere Papatyaa_01 Aman aman uslu olsunlar inşallah büyük kızım yeterince cadılığını gösteriyor 😅 aynen boynumu görmüyorum zaten doğumdan sonra da geçer gider ama yüzde olursa canımı sıkar ben de takıntı yaparım Allah korusun hiç gerek yok 😂
Papatyaa_01 Sere belkide biz üzülmeyelim diye diyorlardır 😂 benim eşim öyle biliyor takıntılı olduğumu çünkü 😂 bencede ya herkesde bu kadar tesadüf olamaz boyun kararması gebelikle ilgili demekki, sağlık olsun inşallah Allahım başka dertler vermesin 🤲😊
Sere Papatyaa_01 benimki de bilir bir şeye taktım mı tam taktığımı dediğin gibi uğraşmak istemiyor da olabilir 😅😂 amin amiiin Allah sağlık versin onlar da yenisi eklenmeden geçer inşallah 😅
tosimosi Papatyaa_01 bende de aynı durum mevcut hatta birde üstüne boynumun her yeri et beni doldu hıaaaaa :'( :D kese yapıyorum sürekli belki bir ümit gider falan diye ama yok gitmiyor valla ağlıycam yakında:D göğüslerimin altında bile ben çıktı Benim bebişte kız teyzemler kız bebek böyle yapıyor falan diyo :D hatta bir teyzem rüyasında hep erkek bebek görmüş benim için Cinsiyeti söylediğimde inanmadı yok bence erkek falan dedi değişecek gibi geliyor yanlış söylemiştir doktor dedi Bir gün otururken boynumu gördü ve bastı çığlığı ay bu kızzz resmen kız boynuna bak lekelenmiş benlenmiş diye :D Kadın ultrason sonucuna kafa tutuyordu resmen hahaha
Papatyaa_01 tosimosi valla ben çevremde görmedim de duymadımda boyun kararmasını o yüzden şaşırdım ya :) benim boynumdada dört tane et beni çıktı ikisi çok ufacık beyaz gibi belli bile değil ışıkda anca farkettim ben :) diğer ikiside küçük ama onlar birazcık belli et benleri doğumdan sonra geçer mi bilmem ama kararma geçer inşallah ya çok kir gibi görünüyo çünkü hadi benler alışılmış bişeyde kararma hiç iyi değil :)
arastiricianne Papatyaa_01 benimde vardı canım merak etme geçiyor 9 gün oldu doğum yapalı açıldı çok az kaldı oda her gün açılıyor bende çok korkmuştuk öle kalcam die ama geçti çok şükür
Papatyaa_01 arastiricianne ayy ne güzel geçmesi valla geçerse sıkıntı olmaz tabi ama geçmezse sıkıntı işte görüntü kirliliği :) gözünüz aydın sağlıcakla büyütürsünüz inşallah bebişinizi 🤲🥰
Papatyaa_01 umena ayy inşallah geçer ya genelde kız annelerinde oluşmuş ama belkide cinsiyetle alakası yoktur bu durumun vücutla hormonla felan alakalı sanırım 🤷🏻♀️
Hafize- Papatyaa_01 Benim ilk hamileliğimde azımın üstünde kararma oldu ve sonra çok az açıldı ama lekeler hala duruyor kızlar güneş kremi kulanmayı ihmal etmeyelim yaz kış güneşte. oluyor hamilelikte çok daha nariniz
Papatyaa_01 Hafize- evet gerçekten güneş kremi önemliymiş hiç kullanmadım ihmal ettim :( şimdilik yüzümde yok leke kararma ama hiç belli olmaz hamilelik bu sabah bi uyanıyosun olmayan şey olmuş :)