Benimde dermeoidkistim var sağ ve sol overde. 2017 senesinde açık ameliyat olmuştum, iki taraftada da tekrarladı. 7 aylık evliyim Doktora Gittiğimde gebe kalmamı önerdi ikinci bir ameliyat olmadan. Şimdi 11 haftalık gebeyim. Doktor endişe etmemememi söyledi. Bu süreçte yumurtalık yukarı toplanır rahimle ayrılır dedi. Normal doğum yaparsan kistleri bırakırız sezeryan yaparsan alırız dedi.