Gldekpnci kanınızı verdikten bir gün sonra e nabizda sadece papp-a değeri ve beta çıkıyor 1 hafta sonra da grafik çıkıyor yalnız biz onu giremiyoruz çünkü doktorunuza direk açılıyor sayfa benimde e nabiz dan çıktı bir hafta sonra da sonuç göstermeye gelirsin dedi o esnada bizim de cinsiyetimize bakacak nasip olur ise