eylulasd1_ ben çok beğeniyorum da soyadımız olduğu için değerlendiremedim kendi çocuğum için. Bence çok güzel bir isim anlamı da güzel 👍🏻 Benim şimdiye kadar tanıdığım bir erdem oldu ama çocukluğunu bilmiyorum tabi yetişkin hali tam ismi gibi erdemli yani