Esenturgay ben de sağlık ocağı zorunlu dediği için oldum. Dr gerek yok aslında demişti.bir de benm olduğum zaman o seri sağlık bakanlığı tarafından toplatıldı sonra. Endişelendik ya bir şey olursadiye. Çok şükür olmadı . 2 doz oldum. 3. Dozu da doğum sonrası olacağım artık.