Ftmskry Kizlar 1 ve 2.ay hic bulantim olmadi 3.ayda bulantılarım başladı ve belim kasiklarim cok ağrıyor sizdede oluyor mu bu arada 13+2haftaligim cinsiyetimiz belli drgil herkes bulanti sonrafan baslarsa erkek olur diyor dogrulugu nedir🤗
EceAydn Ftmskry olur bazılarının ilk üç ay bazılarının dokuz ay bazılarının son aylarda bazılarının aralıklı olarak mide bulantıları oluyor. Değişir kişiden kişiye ☹️
Prenseskuzum Ftmskry bnm üçüncü aydan snra başladı ve bi ara duruldu. Simdi 28 haftalık oldum ve tekrardan bulantılarım başladı 😭😭😭 ama benimki kız 💕🎀
Umutyorgun Ftmskry olur olur..benm oyle oldu ilk iki ay kusmadm 3 ve 4 cu ayda öldm öldm dirildm..gundzlu geceli hemde..smdi 5.ayimi bitiriyrm cok nadr kokuya karsi oluyr bulantim.
Beram Ftmskry benm 6 haftada başladı hala ara ara devame diyo erkek bizmde bebeğmz duymadm öyle birşy canm
Ftmskry EceAydn valla sokakta kustum bugun Allahtan poset almistim yanima sabahtan beri ac duruyorum yesem cikiyo😏
EceAydn Ftmskry bende kusmuştum 17. haftama kdar sokaklarda 😑 çok kötü zamanlardı. Poşetsiz dışarı çıkamıyordum tansiyonum hep düşüktü bembeyazdım resmen..
Devran Ben ilk 3 ay devamlı bulantı uyku halindeydim şimdi 4. Ayın içindeyim ara ara sabahtan bi tutuyo akşama kadar devam 😊
Beram Olur olur 31 haftalğm hala belli olmuyo uçak otobüs sabah uyanş her yerde bulana biliyo hala bazn böyle olabiliyormş çantamdan poştm eksk olmyo evden çıkarkn artk eşim poşetni aldnmı diye direk soruyo o kadar dışarda içerde yanımda şahit olduki refleks olark ilk işi poşt bulmk oluyo 🤷🏻♀️😅