Hllty Benim de doktorum değişebilir, hatta doğum yapacağım ülke de değişebilir bazı özel durumlarımız var o yüzden normal doğum olayı eklenince strese girdim, normali bekleme süreci vs buna engel durumlarımız olabilir ve bütün bu belirsizlik içinde hep diyorum tarihi belli olsa rahat ederim diye, tabi vicdan da yapıyorum yanlış mı düşünüyorum diye 😔 dediğiniz gibi şu anlık zaten yapabileceğim bir şey yok, gerisini de oluruna bırakacağım sanırım 🤷🏼♀️