Benimde evim hastaneye 1 saat felan, sancı çekmek belirsizlik yaşamak, daha bir kaç hafta daha beklemek istemiyorum, 37 iken 3.300 kg ydi gelişimi de gayet güzel dedi doktorum. Bende sezaryen istiyorum senin gibi. Perşembe günü doğumum, inşallah sağlıklı şekilde kucağımıza alırız 🤎