Tahamine7341 Aciyor kizlar sanki yırtılma gibi bir his var aciyor baya ya dün geldim kontrolden boyle bisey yaşayan var mı sol üst tarafında bi yer aciyor
Kubratlas Tahamine7341 Bunu ben de yazacaktım dün akşam. Sol göğsümün altında içerde bi nokta yanma gibi acı veriyor.
Binnur-cam Tahamine7341 ay benimde kasıklarımda hafif göbek deliğimin orask öyle 30dan sonra başladı resmen çatlamaya sürekli nemlendirmek gerekiyor sanırım kuru olunca kaşınıyo daha çok acıyo sanki 😏
Eceecim Tahamine7341 aa benim de öyleydi 34/35 de. Bi sabah uyandım karnımın içi acıyo. Ama sonra geçti hemen. Şuan hissetmiyorum mesela. Sebebi neydi ki merak etmiştim ben de 😕
Eceecim Tahamine7341 bebek büyüdü iyice içimizde ondan olabilir belki. Ciddi bişey değildir geçer sizin de üzülmeyin🌸
Kubratlas Tahamine7341 Benim de akşamdan beri geçmedi hala acıyor. Böyle sivri kemik yaralı ete batıyor gibi