pelinden casmayn 18+5 olduk 😊🧸 cok şükür bulantılarım neredeyse tamamen bitti.. bu aralar yediklerime daha dikkat etmeye çalışıyorum çünkü 5 kg aldım şu ana kadar 🙈iştahım açık ama kendimi tutmaya çalışıyorum 🥹
Es-12 Aslında iyi ama ara ara bulantı kasik agrisi bel agrisi sık olmuyo ama sanki hergun bireylerden yakiniyomusum gibide 2 kilo falan aldım karnim buyumedi ama kalca belim genişledi 1 haftadır ara ara seyirmeler hissediyorum
Minis122 Es-12 bende ayniyim arada agrilarim oluyor ama sanki hergun birseyden yakiniyom bide grip oksuruk var ben baya hissediyorum tekmesini kaymasini toplanmasini falan
casmayn Es-12 evet bazen anlık harekette falan kaşık ağrısı oluyor benimde karnım çok az çıktı bilmeyen anlamaz bile 3-4 gündür tekmelerini hissediyorum 🙈🤰
casmayn Minis122 geçer inşallah hepsi benim de çok sıkıntılı geçiyordu başlarda sürekli hastanede yatıyordum.Tekmeleri hissediyorum bir kaç gündür 🥹🧡
kubraaksoy Ben de bebeğin seyitmelerini hissediyorum bel ağrısı az var . Bişey sormak istiyorum bu dönemde bebeğin aşağı indiğini nasıl anlariz
casmayn kubraaksoy göbeğin biraz altından tekme atıyor canım hissediyorsun illa ki benim öyle oldu göbeğin altında bazen sağdan bazen soldan vuruyor
menessare 18+4 ara ara öğürme , biraz iş yapınca bel ağrısı gibi şeylerim var . Seğirme hissettim ama ara ara her gün değil karnım çıktı hafif ve hiç kilo almadım henüz 🤷♀️
papatyaseveranne Bugün 18+0 ız. Yaklaşık 3 kg aldım, çoğu kalça ve bacak genişlemesi, oralardan alıyorum resmen 🥹 1 haftayı geçik süredir kıpır kıpırız. Bazen bir anda gelen karın ağrılarım oluyor sonra bebeğin kıbıldaması kesiliyor korkuyorum bişi mi oldu diye.
casmayn papatyaseveranne yaaa ne güzel iyidir hareket etmesi 🥹 ben de net tekmeleri hissetmeye başladım bir kaç gündür 🙈
newmom07 Bende 18+3 ara ara bebişi hissediyorum ama 2-3 gün hissetmediğimde oluyor, sakince 20. Haftayı bekliyorum:) yatıp kalkarken sağa sola dönerken bacak aram cok ağrıyor sizdede oluyor mu?
Es-12 newmom07 inan hergun farklı bisey oluyo 3 gun geçmeyen kasik ve bacak ara ağrım.vardi şimdi o gecti bel ağrım çok ilginç can sikici oluyo ama umarım bebeklerimiz çok.iyidir buarada cinsiyet öğrenenler varmi
Minis122 newmom07 sizinle ayniyiz sort ustu yattigimda ve yemek yedikten sonra ben cok guzel hissediyorum tekmesi kaymasini falan🥰
Veraerdogan Minis122 mâşallah tekmemi benimkide hareket ediyor ama seğirme gibi gerci benimki ilk gebelik sizinki kaçinci acaba
Veraerdogan burcik26 cinsiiyeti ne acaba kız cocuklari daha cok hareketli oluyormus belki ondan biz hissediyoruzdur erkek bebekler uyurmuş
Smlaa Benim mide bulantım falan da kalmadı tam tersine inanılmaz iştahım acık ve kıpır kıpırız gece uykudan uyanıyorum bazen
Minis122 Veraerdogan evet cnm benim ikinci gebeligim kasiklarimda sag tatafimda asiri sert degil.ama tekme oldugunu hissediyorum erkek benim cokmasiri harektli masallah