pelsin72 Kızlar ben 3 aylık hamileyim şuan hafif göbeğim çıktı ve 74 kiloyum dün baktım ki karnımda iki nokta oluşmuş ve hamilelikten dolayı kilo almadım önceki güne kadar da yoktu dün oluştu çatlak normal mi sizce daha 3 . Ayda ve göbeğim çıkmamışken