Mlke987 Merhaba arkadaşlar dünden beri sağ kasığım ağrıyor sürekli bişey batıyor gibi oluyor bu haftalarda yaşayan var mı bu durumu
[silindi] Mlke987 canım ben de 14+0 ım. Regl ağrısı gibi ağrı yaşıyordum dün, doktoruma sordum hatta, senin ağrın nasıl tarif eder misin
[silindi] Mlke987 ben de bel ve kasık ağrısı yaşıyorum regl olacakmışım gibi doktorum normal olduğunu söyledi şiddetli olmadığı sürece endişe etmemeliyiz sanırım
[silindi] Mlke987 O normal, benim yaşadığım regl ağrısıydi. Doktor devam ederse iğne başlayabiliriz dedi
arirangg Mlke987 Evet rahim büyüdükçe kasıklara ağrı yapıyor. İlerleyen haftalarda da mideye doğru baskı yapıyor.
Ayse25e 11+5 benşmde hergün kasıklarım da ağrı oluyo inanılmaz şekilde şiş ve batıyo sanki doktor olabilir dedi testler falan temiz çıkınca ama yinede inana tedirgin oluyo 🤲