Kubravci Arkadaşlar bu hastanede ultrason resmi veriyorlar mı acaba ben etlik Zübeyde hanıma gidiyorum muayeneye hiç vermediler istememe rağmen 11 haftalık hamileyim gidip kontrollerime ordan devam edebilir miyim ?
Gulsummldr Kubravci ederler niye etmesinler. Zaten başındasınız daha yolun. Bence ultrason resmide verirler. Ben orada kadın doğumdan muayene olmadım ama ultrason falan çok çekindim. Sayfa sayfa veriyolardı