momyy__ Kızlar valla kafayı yemek üzereyim meraktan doktor %90 erkek dedi burdaki herkes kız diyor bu haftalarda yanılma payı olabiliyor burada çok görüyoruz anlayanlar bakabilirmi lütfen ☺️
mommyily momyy__ doktor %90 demiş illa ki bişeylerden emin olduğu için söylemiştir burda söylenenle kıyaslamak doğru değil
glz87 momyy__ sanki erkek gibi duruyo ama benimdde doktorum 3aylıkken %80-90 erkek dedi şimdi 4 aylık olduk 2 gün önce yine gittik bu sefer çok ugraştı fakat eliyle kapattığı için göstermedi bebişim ama benim içime hep kız doğuyo bakalım hayırlısı sürekli rüyamda kız bebesi göruyorum çünkü
Bebiskosuu Bence keseyle cinsiyet tahmini hiç mantıklı değil çok yanılan bi yöntem benim de kesesi aynı böyleydi kızım oluyor bi kaç kez teyit etti doktor ki cihazı karnımızda kaydırırken bile bazen yuvarlak bazen oval görünüyor kesesi
RabiaKose Asyos34 büyük ihtimalle kız dedi, çünkü hiç pipi çıkıntısı yok ama ortalığa yayma kızım olucak diye tembihledi ajshdjhd😂😂😂 emin olalım sonra yayarsin diyor 😂😂😂
Canssu00  Banada%80 erkek dedi doktor ama hep içime kız doğuyor varmı tahmini olan 🥰 12 haftalığız bu arada
Babyykmz momyy__ benim doktorumda erkek gibi dedi ama biz hissini sordk net tahmin yapmayn dedik parti yapcagmz icin yinede uzun uzun inceledi erkek hissediorm dedi ama buraya attigimda herkes kiz dedi ki benimkinin belden asagi goruntusude var onuda attim sadece bir kisi bana seninki %100 erkek dedi 😃 tabi daha belli degl