Selamın aleyküm hanımlar. 30 haftalik hamileyim oğluşuma ama doktorların araştırması sonucu lizensefali tanısı konuldu maalesef. Bobreklerinde de büyüme var bu iki durum olunca sendrom var mi araştırıyorlar . Bu durumu yaşayan var mi böyle söyleyipte bebekleri saglikla doğan var mı aranizda 🤲🏻