Arkadaşlar 3 aylık alıyorum yeni doğan almıyorum ve en az kaç tane olmalı mayıs sonu geliyor minimalim şimdi uzun kollu da var kısada 40 ına kadar uzun 40 ı çıkıncada kısa kollu yazlık zıbınları giydireceğim yazlık zıbını 10 tane uzun kol zıbını 15 tane yeni doğan için daha zıbın almama gerek var mı