Kızlar ya mayısın ilk haftası sezaryen dedi doktor daha 58 gün var ama çoğul gebeliğim var. Erken doğum falan olma ihtimaline karşı az az çantamı hazırlasam mı ne bileyim aldığım biberonları emzileri falan kaynatıp paketlesem mi yoksa daha çok mu beklesem mi.