Merhaba arkdaşlar
Kronik karaciğer hastasıyım. Hamileliğimin 18. Haftası itibariyle kaşıntılarım sebebiyle safra asidi ve karaciğer enzimlerimin yükseldiği fark edildi. Sonrasında ciddi bir diyet, karaciğer ilacı 5 tane akınarak tüm vitaminler kesildi. Biyorezonans die destek bir tıp alanı ile 31 haftaya kadar geldik. Sonrasında karaciğer değerlerim 100-130 arasında kaldı. Ancak safra asiti hep yüksekti. 40-50 lerde son zamanlar giderken 70 lere yükseldi kaşıntım iyice artınca bebeğe bir şey olmasın die 31+1 de salı günü genel anestezi ile bebeğimi aldılar. O sağlıklı haftasına göre küvezde ne kdr kalacağı belli değil.. benim tüm değerlerim bu sabah itibariyle normale döndü kaşıntılarım bitti.
Bebeğime ve bana bir şey olmadan bu noktaya geldik. Bebeğim 1650 kg dogdu şimdi 1540 gr çok minik onu bırakıp eve gidiyorum dualarınızı bekliyoruz anneler!! Allah herkesin sağlıkla bebişini kucağına almayı nasip etsin..