Kızlar aynı durumda olan var mı? Her ayın 2. haftası yumurtlama dönemim olurdu. Bu ay ayın 20 gibi oldu eminim akıntıdan anlıyorum çünkü. Reglim 1 hafta gecikti kanda beta değerim 10 cıktı. 2 gün sonra 40tı. Düşük başladı sizce geç döllenmeden midir? Moral bozmak istemiyorum ama içimde hep bir korku. Var mı benzer durum yaşayanlar?