İlk önce hepinize iyi sabahlar 😔 ben dün tetanoz aşısının ilk dozunu vuruldum 31,5 haftalık gebeyim aşı vurulmadan önce de hafif burun akıntım vardı fakat aşı vurulduktan sonra vücut ağrım arttı adım atacak takatim yok ayaklarımın altı bile ağrıyor nasıl bir grip bu arkadaşlar bu saate kadar uyuyamadım ateşim devamlı çıkıp indi ne yapmam gerekiyor yardımcı olur musunuz😔 iki tane çocuğum var kızım okula gidiyor onlarda da burun akıntısı mevcut Bugün hastaneye götürüp gerekli ilaçlarını yazdırdım onlara ama malum bize gebelikten dolayı hiçbir ilaç yazılamıyor sadece parol