Bhr_30 Kizlar gebelikte antibiyotik kullanmak zorunda kalaniniz var mi? Bogaz iltihabi geciriyorum agir 3 gecedir uyku uyuyamiyorum bu gidisle antibiyotik kacinilmaz son.😥😥😥😥😥😥
tecrubesizanneadayi12 Bhr_30 bende çok ağır geçirmiştim o dönemler ama kullanmadım parol içmiştim sadece
yagmur50 Bhr_30 ben şuan kullanıyorum bademcik enfeksiyonu geçiriyorum ilk tutulduğumda çok kötüydüm nefes alamıyordum şuan biraz daha iyiyim antibiyotik sayesinde🙏🏻
Binnur-cam Bhr_30 bende 24 25 haftalarımdı sanırım mecbur kullandım ses falan gitmişti çünkü yutkunamıyodum doktorunun onayı varsa korkma onlar seçerek veriyolar zaten ..
Bhr_30 yagmur50 yagmur50 ya sorma beni mahvetti 3 gündür sesim cikmiyor yutkunmak zulüm denemedigim yontem kalmadi c vitamini yuklemesi gunde 3.5 litre ilii su corbalar yok gecmiyor antibiyotiksiz gecmicek galiba sanada cok gecmis olsun hangisinden kullaniyorsun
Bhr_30 yagmur50 Binnur-cam benimde sesim gitti ve yutkunamiyorum cok fena. Suan haftaniz kac ve hangi antibiyotigi kullandiniz
Bhr_30 Binnur-cam bebeginiz saglikli degil mi tek korkum ona zarae gelmesi ikilem mahvediyor beni agridan agliyorum gece uyuyamiyorum
Minis122 Bhr_30 ben 10 haftalikken kullandim 3 gün bogaz enfeksiyonu ölü gibi yattim mecbur kullandim atlatamadim baska turlu doktorunda bilgili verdi sukur bisi olmadi
pinkioctober Benimde 2. Ayın içinde bademciklerim çok şişti 3 farklı doktor da içebilirsin dediz.5 gün direndim geçer belki diye ama ciğerlerime inmeye başlayınca mecbur kullandım. bitesiye yakın rahatladım anca aksef 500mg idi
Binnur-cam Bhr_30 sağlıklı çok şükür hatta bir hafta önden gidiyor 🫣 Ben yutkunamıyorum diye dizlerimi döve döve gece gündüz ağladım 1 hafta gece uykusunu unuttum 2 serum yedim antibiyotik kullandım 2 haftada daha tam toparlanamamıştım .. Antibiyotiksiz asla atlatamazdım ..
yagmur50 Bhr_30 teşekkür ederim canım aynı oldum aynı ölcek gibi hissediyordum nefes alamayınca 32. Haftada olduğum için bebekte baskı yapıyordu çok kötüydüm şimdi biraz daha iyiyim antibiyotik iyi geldi sanada geçmiş olsun kötü olursan acile git ben acile gitmiştim
Bhr_30 Binnur-cam cok gecmis olsun sizede Masallah bende gidip yazdirayim bugun gecen gittim vercekti istemedim gecer dedm ama yok cok kotulesti.
Binnur-cam Bhr_30 çok sağol canım zor atlattım ama geçti şükür .. Git git eziyet etme kendine yazdır doktorlar zarar verecek birşey yazmıyor zaten korkma .. Böylesi bebek için daha zararlı ..
Bhr_30 Binnur-cam Allah saglikla kucaginiza almayi nasip etsin az kalmis, 🙏 cok sagolun evet iltihap cigere iner diye korkuyorum oylesi daha zararli haklisiniz …
Binnur-cam Bhr_30 aminn canım hepimiz sağlıkla kavuşalım inşallah 🤲🤲 evet evet kesinlikle oyüzden doktorunla görüş önlemini al hemen geçer inşallah 🤲
Mhtpflz Bhr_30 bende kullandım aynı haftada grip olduğum doktor enfeksiyonun bebeğe inmesi daha kötü kullan dedi çok şükür bişey olmadı 27. Haftamdayım
Bhr_30 yagmur50 az once antibiyotik kullanmaya basladim canim Rabbim biz hamileleri ve bebislerimizi korusun insallah cok zor 🙏