Burcu1997 🥺🥺spinal sezeryan ile 38+2 de kavuşma günümüz oğlumla allahım izniyle sağlıcakla inşallah 🤲🏻❤️
Ada-Uras-Asya Burcu1997 bizimde kawuşma günümüz mimik oğlumla saat 8 de hastaneye gideceğiz yatışımızı yapıp doktorumuzu bekleyeceğiz inş 4.sezeryanım olacak
Ada-Uras-Asya Burcu1997 çok güzel bir uyku yapayım dedim ama tuwalete gitmekten we stresten uyuyamadım siz de mi öyle oldunuz
tecrubesizanneadayi12 Burcu1997 sağlıkla kucağına al bende 39+5 im sancıyla uyandım artmasını bekliyorum
Hapyybaby1 tecrubesizanneadayi12 bende 39+5 haftalığım kasığımda sancıyla uyandım sizin nasıl başladi sancınız 😌
tecrubesizanneadayi12 Hapyybaby1 ben size yazdığım geceydi galiba ya da bir sonrali gece doğurdum inşallah sizde bir avazda kurtulursunuz