Ben hiç yaptirmadim ama korkulacak bişey yok,doğumda açılma için kontrol etmişlerdi aynı şeymiş.. hem utanilacak ne var doktor oraya bizim baktigimiz gibi bakmıyor,onlar neler neler görmüşlerdir,aklında bile kalmazsınız.hemde mecburuz yani yarın oburgun doğum olacak sadece doktor değil daha fazla kişi görebilecek :) bunun günahı da utanması da olmamalı demi :)