hilalella Mustafayigitvebeytugannesi ben biraz kötüyüm sezaryen olmak zorunda kaldım.. bebek çok iyi çok şükür
Mustafayigitvebeytugannesi hilalella Allah’ım iyiliğini versin canım sezeryanda ağrılar biraz daha çok oluyor sanırım ama geçer bebeğine odaklan Allah’ım sağlıkla büyüsün inşallah 😊