casper12 Aysemm44 oğlumada bulaştı bu virüsten kreşte el ayak ağız hastalığı diğer adı lanet bişe yüksek ateş tüm vucutta döküntü su toplamıştı iştahsızlık 3 gün yatmıştı bacakları acık şekilde arası yara olmuştu aksi gibi ilacı da yok
Aysemm44 casper12 Bizde çok şükür daha ilerleme yok akşamları ateşi yükseliyor bogaz ağrısı akşamları başlıyor ama gündüzleri bişey yok bi gözü kapalı ama enfeksiyon olmuş açamıyor