Tubidi12 Merhaba, 3-4 gundur bebek haraketi hic yok onceden seyirme olsun balik gibi bi his wardi hep aksamlari; simdide 2 gundur vaiinada boyle batma gibi agri war. Aynisini yasayan war mi? Doktor randevum haftaya :/
DnzTnr Tubidi12 3 4 gün bebeği hissetmemek iyi bişey değil bence. Duş alın çikolata yiyin uzunca bi süre uzanın hala olmazsa doktorunuzla görüşün erken müdahale gerektiren bı durum olduysa haftaya kadar beklemek yanlış olur olmadı bı acile gidin ama beklemeyin