Dln1997 çok sık içtim diyemem 31+4 üm ama keşke içmeseydim diyebilriim🥲🥲 şekerim normal olmasına rağmen suyum fazla, buda çok şekerli beslenmektenmiş. Kola zaten şekeri paketiyle yutmak gibi bi şey. Ama içim nası yanıyordu geceleri kalkıp lokur lokur içiyordum napim:(( 2 haftadır kestim ama soğuk su içiyorum, ev yapımı limonata falan idare ediyorum🙏🏻