Sevgi56 Evet haftalığına kadar tahmin de var. Zaten arkadaşın postları çok manasız ben hamile olduğumu hissettiğim an gider kan testi veririm erken veya geç. Varsa yoksa netleşsin ama sadece ovülasyonunu paylaşıyor hamileyim hissediyorum diyor e neden gebelik testi yapmıyorsun o zaman dimi yani hadi kan veremedin niye gebelik testi yok benimde testlerim silik ovülasyonda hadi benide tebrik edin o zaman olur mu böyle şey ne bileyim ya çok tuhaf