Kubra0426 benimde şuan öyle burun içindeki damarlar şişiyomuş o yüzden burun spreyleri varmış burda okumuştum o çok iyi geliyormuş bu kontrolümde bende yazdırıcam. Sanırım bide bizim organlar artık akciğeri sıkıştırmaya başladı. Buraya böyle sorular sormak sizin psikolojinizi bozabilir şimdi felaket tellaları damlar hemen gebelik zehirlenmesi yazarlar 🤦🏻♀️