34Bebek Ya kızlar ben 28 haftalık hamileyim çok fena kasık ağrım var doktora gittim bebek iyi dedi ama ben korkuyorum erken doğum falan olur diye napcam hiç bilmiyorum eğilemiyorum bile çok kötüyüm bir akıl verin bana
DerinDuru 34Bebek normal canım benim ikinci doğumum aynılarını yaşıyorum ilk kızımda çok rahat geçirmiştim bunda her hafta sancı agriylayim suan 34 haftalık oldum
ilkin41 34Bebek gebelikte ağrılar olması çok normal önce bunu bir kabullenin sonra beyninizi oyalıyacak şeyler bulun aslında çoğu beynin bize oyunu. Bol su içip solunuza doğru yatıp dinlenin dua edin müzik dinleyin geçicek sonra görüceksiniz.
34Bebek DerinDuru ya bilmiyorum çok korkuyorum doktora da gittim ama içim bir türlü rahat etmiyor çok korkuyorum erken doğum olur diye doktor belki usutmussundur dedi bebek iyi bir problem yok dedi ama benim doğum sancısı gibi kasık ağrım var
DerinDuru 34Bebek evet oda olabilir enfeksiyon bile yapar kasik ağrısı aklına getirme erken doğumu çok normal baskı yapıyo olabilir dediğim gibi aynı haftadan beri bende yaşıyorum magnezyum verdi doktorum 6 ci aydan beri kullanıyorum çok rahatlattı beni
34Bebek DerinDuru enfeksiyon için test yaptı ama birşey çıkmadı o da usutmus olabilirsin o da yapar dedi sürekli doktora gitme ultrason bebeğe zarar verir dedi gitmeye de korkuyorum tekrar iki düşüğüm oldu benim buna da birşey olucak diye o kadar çok korkuyorum ki
34Bebek ilkin41 üstelik önceki gebeliğim de 17 haftalıkken kesim patladı ve normal doğum yaptım 19 haftada bence korkmam gayet normal
ilkin41 34Bebek endişelenmenize anormal demedim ağrıların olması normal dedim sadece yani ağrısız hamilelik yaşayan kimse yok yani o anlamda. Yoksa geçmiş öykünüzü bilemem.