Geces ilk gebeliğimde içinden hep erkek geçiyordu kürtaj oldum 13 haftalıkken ve erkekti.
Şimdi hamileyim 14 haftanın başında devlete gittim kız gibi dedi perşembe günüde özel bi kliniğe gittim doktorumuzda çok iyi ultrasonu perinatoloji bölümünün ultrasonları gibi detaylı gösteriyor alttan bacak arasına baktığında parça vardı ve erkek dedi ama normal bakarken bacak arası gözükmüyor doktorumuzda çok iyi ama benim içimde hala kız hissiyatı var 😂 bu yüzden iki hafta sonraya şehir hastanesindeki doktoruma yeniden randevu aldım. Yarın Cinsiyet partisi yapıcaz babamız bilmiyorum cinsiyeti ama ben hala çelişkideyin içimde kız hissiyatı var 😂