Kızlar Meryem Ana otu hakkında bilgisi olan var mı? Kolay doğum için kullanilip rahmi temsil ettiğine inaniliyormus birkaç sure vs (meryem,nas,felak,ayetelkursi) okunularak suya atiliyormus.otun ağzı açıldıkça rahmin acildigina inaniliyormus.Otun agzi açıldıktan sonra 1 bardak suyundan içen de var içmeyen de. Aha sonra doğum bittikten sonra sudan cikariliyormus ve ağzı yeniden kapaniyormus bu da rahmin kendini toparlaması temsil ediyormuş. Batil mi?Nasıl kullanılıyor ise yariyor mu deneyimleyen var mi?