Gulizar-17 üniversitede kız arkadaşlarım dalga geçerdi ilerde bebeğin doymazsa çagır biz emziririz diye, şimdi ben hepsini emziririm, dümdüzdüm çok üzülmüştüm bunu söylediklerinde ama öyle olmuyormuş demek ki, üzülme bununla alakası yok, hem olmasa da artık herşeyin bir yolu var, bebeğin aç kalmasın sağlıklı olsun önemli olan o